[retail safari] Moleskine Café - literair café voor je dagelijkse dosis inspiratie
- Food-en-retail
- 12 okt 2016 @ 11:59
- Link
-
Albert Top
algemeen directeur
Crossmarks - WinkelenVisual id
- 12 okt 2016 @ 11:59
- Albert Top
Wie kent de zwarte Moleskine boekjes niet? In het verleden krabbelden grootse schrijvers en kunstenaars zoals Hemingway, Picasso en Van Gogh op momenten van inspiratie hun ideeën erin. Moleskine maakt allang niet meer alleen de bekende notitieboekjes, maar positioneert zich als lifestylemerk voor creatieven. Een volgende stap hierin is gezet met het openen van een literair café in Milaan. De literaire en kunstzinnige geschiedenis van het Italiaanse merk zijn de basis voor het nieuwe concept.
Rust, inspiratie en creativiteit
Het Moleskine café is een plek waar je tot rust komt, inspiratie opdoet, je sociale contacten onderhoudt en waar je creativiteit wordt geprikkeld. Helemaal in lijn met de laatste trends in retail en horeca heeft de ruimte meerdere functies: literair café, winkel, galerie en bibliotheek. Ook worden er regelmatig evenementen zoals conferenties, tentoonstellingen en trainingen georganiseerd. Moleskine speelt met dit horecaconcept goed in op de behoeften van haar creatieve doelgroep.
Albert Top
retailstrateeg en directeur Crossmarks
Beeldimpressie Moleskine Café:
(beeld: Crossmarks voor MT)
-
Albert Top
- Werkt bij: Crossmarks
- Functie: algemeen directeur
- Website:http://www.crossmarks.nl/
- Profiel »
- rust
- store check
- Albert Top
- inspiratie
- must see
- social
- Crossmarks
- Moleskine
- Albert Top
- retail
- doelgroep
- creatie
- winkel
- retail safari
- café
- contact
- retailstrateeg
- inspiratie
- creativiteit
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Nieuwe McCrispy burger zorgt voor gespannen sfeer bij McDonald's
- Johma onthult oorsprong naam in nieuwe commercial
- Gen Z en Millennials zoeken experience en inspiratie in...
- Jumbo winkels laten Albert Heijn-prijzen zien
- Voedselbanken en Albert Heijn samen tegen voedselarmoede
- Column Rekent Jumbo zich te snel rijk?
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- 300ste Wibra in Mall of the... 12-09-2024
- Statieheld-pilot op universiteiten... 12-09-2024
- Danone kapt met Nutri-Score op... 12-09-2024
- Iconisch merk Coolcat maakt comeback11-09-2024
- Start herfstcampagne "Mooi voor de... 10-09-2024
- Zorgvuldig omgaan met de buurt in... 10-09-2024
MarketingTribune Events
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing